Waarmee kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je alle informatie over bestellen, inloggen en het gebruik van de online lesmethode. Daarnaast word je hier altijd op de hoogte gehouden van storingen en gepland onderhoud. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.
Uitgelichte artikelen
Zichtzending retourneren
Laat je zichtzending gratis ophalen
Heb je een zichtzending van Malmberg op school staan en heb j...
Een goede start van het schooljaar
In onderstaand artikel hebben we de artikelen op een rijtje gezet die jou als ICT-coördinator kun...
Licenties koppelen aan een (combinatie-)groep
Jaargroepen worden indien mogelijk automatisch aan de juiste licenties gekoppeld. Groepen die nie...
Groepsdoorbrekend koppelen
Heeft de leerling een eigen leerlijn en moet er gewerkt worden met de leerstof van een niveau hog...
Automatische resultatenkoppeling instellen
Het is mogelijk om een koppeling te maken tussen de Malmberg (resultatenmonitor) en een leerlinga...
Foutmelding: Oeps, deze pagina kon niet worden gevonden
Het kan voorkomen dat je de melding 'Oeps, deze pagina kon niet worden gevonden' te zien krijgt b...
Resultaten bewaren
Onderstaand staat beschreven hoe de resultaten in Bingel, de Resultatenmonitor en toetssoftware b...
Toetsresultaten opnieuw opslaan
Verschijnen de (digitale) toetsen, na het invoeren in de resultatenmonitor/het vrijgeven, niet in...
Digitale toetsresultaten versturen naar LVS
Zodra je een digitale toets hebt afgenomen en de leerlingen hebben deze ingeleverd, kun je de beh...
Kom je er niet uit?
Bel ons
We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 - 17:00 uur.<br><br>Bel ons op <strong>073 628 8722</strong>.