Er ontbreekt een softwareproduct in het inlogportaal van de methode

Wanneer je een softwareproduct mist in het inlogportaal van de methode, kan de ICT-coördinator via de Malmberg beheeromgeving controleren of de software licentie nog actief is en of de groep aan de softwarelicentie is gekoppeld.

  • Wanneer de licentie actief is, kan de ICT-coördinator de groep ontkoppelen en onmiddellijk weer koppelen. Zo wordt de software opnieuw gesynchroniseerd. Na 30 tot 60 minuten zal de software weer zichtbaar zijn. De ICT-coördinator kan dit zelf doen.
  • Wanneer de licentie niet actief is, kan de ICT-coördinator contact opnemen met de Educatieve dienstverlener en de licentie opnieuw aanvragen.
  • Betreft het een verlenging van een proeflicentie? Dan kan de ICT-coördinator contact opnemen met de administratieve afdeling van Malmberg voor een mogelijke verlenging.


Wanneer er sprake is van combinatie groepen, dan zal de ICT-coördinator de groep(en) nog handmatig moeten koppelen, hoe je dat doet lees je op deze pagina.


Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk voor verdere ondersteuning.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren